Inghetata de caise

Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
Pt ca este foarte cald afara,ne place din cand in cand sa ne racorim cu cate o inghetata...sau mai multe:)Dar pt ca ne-am saturat de cele din comert,mi-am propus sa faca una in casa.Bineinteles,una simpla si usoara,cu ingrediente la indemana oricui.
De ce avem nevoie?
2 borcane de compot de 400gr(eu am avut de caise,productie proprie)
250 ml iaurt simplu
200 gr zahar
1 lamaie
100 gr frisca(pt ornat)



Urmeaza pasii care sunt foooarte simpli.Pt inceput amestecam zaharul cu sucul din compot,punem pe foc pana ce zaharul se topeste,iar siropul se ingroasa.



Intre timp,pasam caisele(cu mixerul,cu blenderul sau daca sunt suficient de moi merge si cu furculita).Apoi adaugam iaurtul,amestecam bine,iar la sfarsit zeama de la o lamaie.





Cand siropul s-a racit il turnam peste amestecul anterior,omogenizam bine,turnam in cupe si dam la congelator pt cca 2-3 ore.In functie de cat de rabdatori sunteti.






Dupa ce este gata,se scot cupele din congelator si se garnisesc cu frisca si cu ce mai vreti voi.







Nu-i asa ca e simplu?Si va spun eu ca e si tare buna,dulce-acrisoara si racaroasa.Nemaipomenita pt o zi de vara caniculara.

0 Responses to "Inghetata de caise"

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)