Budinca de macaroane

Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
E un preparat usor de facut si foarte bun.Mie mi-o facea bunica cand eram mica si imi placea tareeee mult...Acum ca am crescut o prepar singura pt mine si familia mea.
Avem nevoie de:
400gr macaroane(sau spaghete sau ce paste fainoase vreti voi)
200gr zahar
300-350gr branza(de care vreti vaca.oaie,etc)
100gr stafide
3 oua
1 esenta vanilie.1 plic zahar vanilat.
Bineinteles ca va puteti juca cu cantitatile dupa gustul fiecaruia.Eu va zic cat am pus eu.


Macaroanele se pun la fiert in apa fiarta cu o jumatate lingurita sare si putin ulei pt 10min sau dupa instructiunile de pe ambalaj.
Intre timp se amesteca branza cu zaharul,stafidele,esenta si pliculetul de zahar vanilat,iar apoi se incorporeaza si ouale.

Se amesteca apoi cu macaroanele care au fost scurse bine si trecute prin jet de apa rece.Se unge o tava cu putin ulei si se toarna amestecul.Deasupra se mai bate un ou(optional,eu am pus pt ca se formeaza putina crusta)si 1-2 linguri de zahar.Se da tava la cuptor la foc potrivit pt aprox 40-50min.

Si iata si sectiunea:

Nu e cea mai reusita poza dar va asigur ca a fost foarte buna.S-au simtit toate aromele,a fost dulce si a placut tuturor,de la mic la mare:P
Pofta buna!

0 Responses to "Budinca de macaroane"

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)