Pulpe de pui gratinate

Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
Sunt atat de gustoase,moi si pufoase...Sunt de departe preferatele mele:)Ce-i drept reprezinta o adevarata bomba calorica,mai ales ca nu stiu de ce dar imi place sa le servesc cu cartofi prajiti:))
Oricum ar fi sunt delicioase,si poate cand oi fi la dieta o sa renunt la ele.Momentan am liber.



Dar gata cu vorba,iata retetea mea,care nu imi apartine personal si este impreumutata de pe internet cu mici modificari.Si fac aceasta precizare pt Edith care vad ca are impresia ca toate retetele mele ii apartin.De fiecare data cand am luat o reteta de undeva cred ca am tinut sa precizez,mii de scuze daca nu am facuto.

Pulpe de pui sau ciocanele(cate vreti voi)
unt(in functie de cate pulpe aveti,2-3 linguri sau mai mult)
pesmet
usturoi(eu pun mult ca ne place la nebunie)
sare,piper,boia
si imi place sa pun si mirodenii,in functie de ce am pofta pun oregano,busuioc,marar,putin cimbru sau chiar cateva frunze de telina tocate marunt
cascaval

Pt inceput condimentam pulpele de pui cu sare,piper si boia(pun si iute si dulce).Intr-un vas de yena stropit cu putin ulei,le asezam si le dam la cuptor pt cca 20-30 de minute,la foc potrivit.Sau pana ce se rumenesc ele binisor si sunt aproape facute.





Intre timp pregatim untul,adica il topim pe baie de aburi sau la cuptorul cu microunde.Apoi il amestecam cu pesmetul.Eu il pun din ochi nu am o masura precisa,insa va veti da seama ca e suficient in momentul in care devine ca o pasta omogena.Apoi adaugam si usturoiul pisat marunt si in functie de preferinta mirodeniile.Si daca mai este nevoie mai adaugam putina sare si piper.



Scoatem pulpele din cuptor,le ungem uniform cu aceasta pasta si le dam iar la cuptor pt cca 5-10 min.



Cand sunt gata,le scoatem si presaram deasupra cascaval razuit si le mai lasam 5 min.



Se servesc alaturi de ce garnitura vrei,va asigur insa ca sunt delicioase.

8 Responses to "Pulpe de pui gratinate"

Olgutza Says :
20 aprilie 2010 la 22:13

Tare tentante... imi place ideea. Felicitari!!!

mirela Says :
20 aprilie 2010 la 22:33

Arata foarte bine,felicitari!Te pup1

sarah Says :
21 aprilie 2010 la 08:45

buna dieta ca te face sa arati si sa te simti bine dar cand vezi pulpele astea nu te mai simti bine supla si inghitind in sec de pofta.eu acum inghit in sec desi nu-s la dieta.pupici

Liana Says :
22 aprilie 2010 la 02:06

Doamne cat de bine arata!!! Cred ca sunt minunate!! Trebuie sa le incerc si eu neaparat!

Primii pasi in bucatarie Says :
22 aprilie 2010 la 08:32

liana sper sa le incerci ca sunt tare buunee:)
Sarah dieta e pt cine are nevoie.momentan nu am dar si cand oi avea ce o sa mai fac foamea:))
Olgutza si mirela va pupp si mersi de vizita!

Edith Says :
23 aprilie 2010 la 08:55

Ar fi frumos sa si precizezi de unde ai luat reteta!

Craita Says :
30 aprilie 2010 la 11:44

O reteta ce -mi merge drept la inima!Cum mie imi plac mult pulpitele de pui,cred ca o sa le incerc in curand si in varianta aceasta!

Primii pasi in bucatarie Says :
30 aprilie 2010 la 21:07

Goldie sper sa iti placa pt ca sunt tare gustoase:)Astept sa imi spui cum ti s-au parut

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)