Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
Am reusit intr-un sfarsit sa imi iau umbrelutza si sa ma duc sa iau ploaia de premii de la Sarah!cu regulile de rigoare;))Citez:
"1. Să postezi premiul. ...................................................bifat si realizat cu deosebita placere
2. Să anunţi din partea cui este oferit..............................bifat cu mare drag,pup Ayan
3. Să oferi premiul altor 12 prieteni................................greu mi-e sa ma hotarasc
4. Să afişezi linkul lor.....................................................grea munca
5. Să le dai de ştire într-un comentariu pe al lor blog.......am plecat sa trag clopotul :))
6. Să faci o listă cu 10 lucruri care-ţi plac.
Deci sa scriu 10 lucruri care imi plac?!?....hmmm!numai 10?"





Premiul este oferit de Ayan,un baietel tare dragutz,de fapt de mamica lui ca el prea bebe ca sa stie.Il dau mai departe urmatoarelor(grea decizie pt ca toate sunteti minunate si faceti niste lucruri deosebite,indiferent despre ce domeniu vorbim)


Micul
Gospodina de Criza
Gabriela
Cristina
Vogue
Bucataria portocalie
Mihaela
Miha
Mononoke
Olgutza
Naina
Mirela


10 lucruri care imi plac:
1. sa imi beau cafeaua de dimineatza in liniste
2.sa ma trezeasca fetita mea(asta chiar daca imi place sau nu tot se inrampla)
3.statul la vorba,barfa,dicutii cu prietenele in nestire
4.gatitul(mai ales al dulciurilor)
5.plimbari,excursii etc
6.o carte buna
7.dulciurile
8.clipele de liniste(care sunt din ce in ce mai putine cand ai copil mic)
9.vorbitul la telefon(nu stiu daca imi place neaparat dar e o dependenta clar:))
10.somnul,dulcele somn
Si acum ca am terminat ma duc sa dau frugutza sa anunt gospodinele,sper ca nu e prea tarziu.Pup Sarah si mersi inca o data de premii!

0 Responses to " "

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)