Tort Barbie

Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
Pfiu...ce mult timp a trecut de cand nu am mai postat o reteta...Din pacate timpul si programul incarcat nu mi-a mai permis.Am gatit insa,dar retetele nu au mai fost postate,insa va veni si randul lor.Azi e randul tortului Barbie pe care l-am pregatit cu ocazia zilei de nume a fetitei mele,de Sfantul Andrei...
Am muncit ceva la el,nu a iesit perfect,se poate si mai bine,dar bucuria din ochii ei mi-a aratat ca a iesit bine:)
Acesta este tortul:



Pt blatul dreptunghiular am folosit reteta de amanadina,iar pt cel rotund(rochita papusii) un blat de pandispan umplut cu crema de vanilie.Am imbracat totul in frisca,iar la decorat m-am lasat pe mana sotului ca a fost ceva mai priceput decat mine::D
In blatul rotund am facut o gaurica minca;)) am scos picioarele papusii si am aranjato-o frumuse.I-am invelit corpul in folie alimentara si am imbracat apoi totul cu frisca...
Cam atat.Aici e papusica mea mica cu tortul ei:




Sincer a meritat tot efortul,a fost un tort bun,care noua si invitatilor ne-a placut.Data viitoare(daca va mai exista o data viitoare) voi mai exersa partea cu decoratul:)
Sursa de inspiratie a fost un filmulet de pe youtube si apoi am vazut si la Miha pe blog.

13 Responses to "Tort Barbie"

mirela Says :
17 decembrie 2010, 05:25

Super ti-a iesit,Sa-ti traiasca fetita ,este o dulce si a meritat tortul,,,,se vede la ea in ochisori ca este incantata.tocmai ma intrebam pe unde esti si ce faci ,ca nu mai postezi,,,,bine ai revenit,am simtit lipsa.....te pup si-ati doresc o zi frumoasa si Sarbatori Fericite ca poate nu ne mai auzim!!!!!

Primii pasi in bucatarie Says :
17 decembrie 2010, 06:01

Multumesc din suflet pt aprecieri!Sper sa revin in curand cu mai multe retete,poate dupa sarbatori pt ca urmeaza o perioada destul de aglomerata.Sarbatori fericite si tie:*

hapleablog Says :
24 decembrie 2010, 06:19

Craciun fericit alaturi de cei dragi.Multa sanatate, noroc , fericire si iubire in Noul An.

felis Says :
22 ianuarie 2011, 07:57

pupici la papusica mica.. Superb tortul!!

mirela Says :
5 februarie 2011, 09:29

Ce mai faci ?tot ocupata??Puppp!!!

vincent Says :
6 februarie 2011, 04:42

Salut,

Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

Toate cele bune,

Vincent
Petitchef

Primii pasi in bucatarie Says :
19 februarie 2011, 08:10

Buna mirela...din pacate tot ocupata!Sper totusi sa revin.pupici

boscodina Says :
23 aprilie 2011, 00:51

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

Anunturi Iasi Says :
21 august 2011, 12:04

Buna ziua
Va scriu in legatura cu un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
O vara placuta va doresc.

Maria Says :
26 septembrie 2011, 00:51

Cred ca a fost cea mai fericita fetita cu un asa tort!

Masaj erotic Arad Says :
21 noiembrie 2011, 15:56

Cred ca fetita a fost cea mai fericita.

anunturi gratuite Says :
1 octombrie 2014, 07:26

salut iubitorii de bucătărie
pentru bucataria dvs ceea ce aveți nevoie
condimente, Legume, fructe, Aperitive, Bauturi, furculiță, cutit, lingura
Dacă vrei mai mult.... situl Anuntul-galben.ro site de anunturi gratuite noi din Romania este dispoziția dumneavoastră..

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)