Tort Barbie

Author: Primii pasi in bucatarie // Category:
Pfiu...ce mult timp a trecut de cand nu am mai postat o reteta...Din pacate timpul si programul incarcat nu mi-a mai permis.Am gatit insa,dar retetele nu au mai fost postate,insa va veni si randul lor.Azi e randul tortului Barbie pe care l-am pregatit cu ocazia zilei de nume a fetitei mele,de Sfantul Andrei...
Am muncit ceva la el,nu a iesit perfect,se poate si mai bine,dar bucuria din ochii ei mi-a aratat ca a iesit bine:)
Acesta este tortul:



Pt blatul dreptunghiular am folosit reteta de amanadina,iar pt cel rotund(rochita papusii) un blat de pandispan umplut cu crema de vanilie.Am imbracat totul in frisca,iar la decorat m-am lasat pe mana sotului ca a fost ceva mai priceput decat mine::D
In blatul rotund am facut o gaurica minca;)) am scos picioarele papusii si am aranjato-o frumuse.I-am invelit corpul in folie alimentara si am imbracat apoi totul cu frisca...
Cam atat.Aici e papusica mea mica cu tortul ei:




Sincer a meritat tot efortul,a fost un tort bun,care noua si invitatilor ne-a placut.Data viitoare(daca va mai exista o data viitoare) voi mai exersa partea cu decoratul:)
Sursa de inspiratie a fost un filmulet de pe youtube si apoi am vazut si la Miha pe blog.

16 Responses to "Tort Barbie"

mirela Says :
17 decembrie 2010 la 05:25

Super ti-a iesit,Sa-ti traiasca fetita ,este o dulce si a meritat tortul,,,,se vede la ea in ochisori ca este incantata.tocmai ma intrebam pe unde esti si ce faci ,ca nu mai postezi,,,,bine ai revenit,am simtit lipsa.....te pup si-ati doresc o zi frumoasa si Sarbatori Fericite ca poate nu ne mai auzim!!!!!

Primii pasi in bucatarie Says :
17 decembrie 2010 la 06:01

Multumesc din suflet pt aprecieri!Sper sa revin in curand cu mai multe retete,poate dupa sarbatori pt ca urmeaza o perioada destul de aglomerata.Sarbatori fericite si tie:*

Anonim Says :
24 decembrie 2010 la 06:19

Craciun fericit alaturi de cei dragi.Multa sanatate, noroc , fericire si iubire in Noul An.

felis Says :
22 ianuarie 2011 la 07:57

pupici la papusica mica.. Superb tortul!!

mirela Says :
5 februarie 2011 la 09:29

Ce mai faci ?tot ocupata??Puppp!!!

Primii pasi in bucatarie Says :
19 februarie 2011 la 08:10

Buna mirela...din pacate tot ocupata!Sper totusi sa revin.pupici

furnicuta boscodina Says :
23 aprilie 2011 la 00:51

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

Maria Says :
26 septembrie 2011 la 00:51

Cred ca a fost cea mai fericita fetita cu un asa tort!

Masaj erotic Arad Says :
21 noiembrie 2011 la 15:56

Cred ca fetita a fost cea mai fericita.

anunturi gratuite Says :
1 octombrie 2014 la 07:26

salut iubitorii de bucătărie
pentru bucataria dvs ceea ce aveți nevoie
condimente, Legume, fructe, Aperitive, Bauturi, furculiță, cutit, lingura
Dacă vrei mai mult.... situl Anuntul-galben.ro site de anunturi gratuite noi din Romania este dispoziția dumneavoastră..

rochii de seara in Romania Says :
12 aprilie 2018 la 01:17

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!

cadouri cu livrare Says :
13 aprilie 2018 la 22:33

un articol interesant, l-am citit cu multa placere

optimizare seo Says :
13 aprilie 2018 la 23:23

un articol interesant, mi-a placut mult

Moldova Says :
14 aprilie 2018 la 01:52

great blog i like it

john Says :
23 decembrie 2018 la 22:04

Gdax is one of the trusted and acknowledged digital wallet used for storage to keep it safe from getting stolen. Are you unsure which wallet Gdax uses? In order to clear your doubts, you can get in touch with the professionals by dialing Gdax Support Number 1-888-764-0492 which is available all the time. You can always look for the aid from the reliable team of experts who deliver all their energy in satisfying users and fixing their queries in microseconds.

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce aveti de zis...sau de comentat:)